August 13, 2010

WinWinWin! (In Dutch)

Ik hou van mode. Ik hou van dingen winnen (hoewel het enige wat ik ooit heb gewonnen het 'De Twee Torens' boek uit de Lord Of The Rings trilogie is, en ik daar helemaal niks mee ben omdat ik de andere twee niet heb.)
Dat terzijde: heb jij zin om een nieuwe garderobe te winnen?
Dat was een retorische vraag.
Natuurlijk heb jij zin om een nieuwe garderobe te winnen!
Key To Style  organiseert namelijk i.s.m. Maasmechelen Village een wedstrijd van 12 augustus t/m 12 september waarbij je elke dag een herfstgarderobe van 1000 euro kunt winnen. Can I get a O-M-G, please?
Alle info vind je op www.keytostyle.be.
Good luck, en wees niet bang een schoentje of twee aan mij te schenken als je wint, omdat je't zo zielig vindt van dat boek en because you love me.
Xo
Immi

No comments: